zondag 5 mei 2024 om 10.00 uur

Kerkdienst Bevrijdingsdag Vredebergkerk
Voorganger(s): ds. Martine Nijveld

Ouderling: Anne van der Most; diaconie: Jannie van Doorn; lector: Jenneke Bal; organist: Jeroen van der Vinne; beamer: Daan Heinen; camera: Jan Koning; geluid: Giel Kollaard; koster: Ron Half.

Klik hier voor de liturgie

Toelichting bij de collectes
1e collecte: ZWO-collecte voor duurzame agrarische ontwikkeling in Colombia Colombia kent veel armen ondanks de grote mogelijkheden van dit land. De blanken hebben het voor het zeggen maar de meeste Colombianen van Afrikaanse afkomst vallen buiten de boot. Zij werken voornamelijk in de kleine landbouw. Hierin valt nog veel te verbeteren. Met name door verbeterde methoden en materialen en hulpstoffen. ZWO wil hierbij helpen.
Klik hier voor meer informatie over het project.
U kunt uw gift op verschillende manieren geven:
Na de dienst in de collectezakken, via de app Appostel of via onze eigen beveiligde betaalsite o.v.m. ZWO - Colombia 1e collecte

2e collecte: Jeugdwerk
Jongeren zijn waardevol om wie ze nu zijn. Daarom is het belangrijk om ervoor te zorgen dat ze zich thuis voelen in onze kerk en serieus worden genomen. De opbrengst van deze collecte is onder andere bestemd voor het clubwerk, het jeugdkamp en de jeugddiensten.
U kunt uw gift op verschillende manieren geven:
Na de dienst in de collectezakken of schalen, via de app Appostel of via onze eigen beveiligde betaalsite o.v.m. 2e collecte Jeugdwerk