zondag 12 mei 2024 om 10.00 uur

Kerkdienst Vredebergkerk
Voorganger(s): ds. K. Visser

Ouderling: Cathrien Batterink; diaconie: Hannie Nusselder; lector: Corrie van der Voet; organist: Jeroen van der Vinne; beamer: Maarten van Roest; camera: Daan Heinen; geluid: Giel Kollaard; koster: Jaap van Duuren

Klik hier voor de liturgie

Toelichting bij de collectes
1e collecte: Binnenlands Diaconaat
Kerk zijn met en voor elkaar. Als kerken diaconaal betrokken zijn op hun wijk, verandert er niet alleen wat in de levens van mensen in de knel, maar ook in de geloofsgemeenschap zelf. Hoe kun je als diaconie iets doen voor mensen in je buurt die leven in kwetsbare omstandigheden? Hoe kun je iets betekenen voor kinderen die opgroeien in armoede en nauwelijks perspectief hebben op een betere toekomst? Kerk in Actie ondersteunt lokale diaconieën bij het zoeken naar een oplossing voor deze vragen en hun diaconale presentie in eigen wijk.
Klik hier voor meer informatie over het project.
U kunt uw gift op verschillende manieren geven:
Na de dienst in de collectezakken, via de app Appostel of via onze eigen beveiligde betaalsite o.v.v. 1e collecte Binnenlands Diaocnaat

2e collecte: Muzikale ondersteuning diensten
Muziek opent onze geest en kerkdiensten worden extra feestelijk wanneer er bij voorbeeld een koor aanwezig is in een kerkdienst. Om ook in de toekomst muzikanten en koren uit te kunnen nodigen is deze collecte bestemd voor muzikale bijdragen aan kerkdiensten.eren.
U kunt uw gift op verschillende manieren geven:
Na de dienst in de collectezakken, via de app Appostel of via onze eigen beveiligde betaalsite o.v.v. muzikale ondersteuning we collecte.