donderdag 9 mei 2024 om 9.30 uur

Hemelvaartsdagviering Oude Kerk
Voorganger(s): ds. Martine Nijveld

Ouderling: Pieter Stolwijk; diaken: Henk Romein; organist: Arie Vonk; koster: Wim Rozenboom.

Klik hier voor de liturgie.

1e collecte: Vervangende rolstoelbus Thomashuis Renkum
De huidige rolstoelbus van het Thomashuis Renkum is verouderd en moet vervangen worden. De bus wordt ingezet om vijf van de negen bewoners dagelijks naar hun werk te brengen. De bus wordt ook gebruikt voor uitjes in de weekenden. Het Thomashuis Renkum is hiervoor een actie gestart en met deze collecte willen we hier aan bijdragen.
Klik hier voor meer informatie over het project.
U kunt uw gift op verschillende manieren geven:
Na de dienst in de collectezakken, via de app Appostel of via onze eigen beveiligde betaalsite o.v.v. Rolstoelbus 1e collecte

2e collecte: Solidariteitskas
Kerken uit het hele land dragen bij aan de Solidariteitskas. Met een vast bedrag per belijdend gemeentelid per jaar ondersteunen gemeenten elkaar om levendig en krachtig midden in de wereld te staan.
U kunt uw gift op verschillende manieren geven:
Na de dienst in de collectezakken, via de app Appostel of via onze eigen beveiligde betaalsite o.v.v. Solidariteitskas 2e collecte