zondag 15 september 2024 om 10.30

Muzikale startzondag in de Vredebergkerk 9.30 / 10.10 / 10.30
Voorganger(s): ds. Irene Pluim

Ouderling: Andrea Gnoth; diaconie: Henk Romein; lector: Willem van der Sluijs; organist: Marius de Boer; beamer: Daan Heinen; camera: Henk van |Loenen; geluid: Giel Kollaard; koster: Jaap van Duuren

Klik hier voor de liturgie

Toelichting bij de collectes
1e collecte: Stichting De Instap
‘Soms heb je gewoon even een dak boven je hoofd nodig. Een veilige, comfortabele plek als tussenstap. Eerst wil je zaken op orde hebben. Daarna kun je weer vooruit’.
Stichting De Instap is een professionele organisatie die met deskundige vrijwilligers werkt en een Huisvesting Plus-programma biedt voor ex-gedetineerden (direct na detentie) en voor kwetsbare mensen met complexe problematiek.
De Instap gelooft in een inclusieve samenleving waarin iedereen een nieuwe kans verdient.
U kunt uw gift op verschillende manieren geven:
o.v.v. NL87 INGB 0004 9753 30 Diaconie Prot. Gem. Oosterbeek-Wolfheze o.v.v. De Instap (1e collecte)

2e collecte: Missionair Werk (landelijke collecte)
Landelijke collecte voor Missionair werk, pioniersplekken. Elk jaar starten er nieuwe pioniersplekken en andere vormen van kerk-zijn, nieuwe plekken waar mensen de liefde van God kunnen ervaren. De Protestantse Kerk ondersteunt initiatieven met subsidie die zich richten op doelgroepen die niet of nauwelijks meer in bestaande kerken komen, of zich richten op regio’s waar de kerk kwetsbaar is.
Veel van deze nieuwe gemeenschappen slagen erin om jongere generaties of mensen met een multiculturele achtergrond te betrekken bij activiteiten.
Klik hier voor meer informatie over deze collecte.
U kunt uw gift op verschillende manieren geven:
Tijdens de dienst in de collectezakken, via de app Appostel of via onze eigen beveiligde betaalsite o.v.v. NL60 RABO 0373 7266 86 CvK Prot. Gem. Oosterbeek-Wolfheze o.v.v. Landelijke collecte Missionair Werk (2e collecte)