zondag 8 september 2024 om 10.00

Doopdienst Vredebergkerk
Voorganger(s): ds. Martine Nijveld

Ouderling: Anne van der Most; diaconie: Hannie Nusselder; lector: Esther van Puijenbroek; organist: Jaap Hagen; beamer: Andrea Gnoth; camera: Joop Bal; geluid: Giel Kollaard; koster: Jaap van Duuren

Klik hier voor de liturgie

Toelichting bij de collectes
1e collecte: Odensehuis
Odensehuis Doorwerth is er voor mensen met beginnende dementie. Daarnaast voor iedereen die ondanks het ouder worden, met de daarbij gepaard gaande groeiende kwetsbaarheid, toch actief wil blijven. Men kan alleen komen of samen met een partner, kinderen, familie, vrienden, buren en kennissen. Even op adem komen, de zorg delen, anderen ontmoeten.
Het Odensehuis Doorwerth richt zich op de inwoners van de gemeente Renkum.
Klik hier voor meer informatie over het project.
U kunt uw gift op verschillende manieren geven:
o.v.v. NL87 INGB 0004 9753 30 Diaconie Prot. Gem. Oosterbeek-Wolfheze o.v.v. Odensehuis (1e collecte)

2e collecte: JOP voor Jonge generaties (landelijke collecte)
Onderzoek maakt duidelijk dat kerken die jongeren serieus nemen en ervoor zorgen dat ze zich thuis voelen meer aantrekkingskracht op hen hebben. De Protestantse Kerk helpt gemeenten hiermee door het aanbieden van seizoenspakketten. Deze pakketten bevatten methoden, spellen en werkvormen voor jeugdgroepen, clubs en gezinnen..
Klik hier voor meer informatie over deze collecte.
U kunt uw gift op verschillende manieren geven:
Tijdens de dienst in de collectezakken, via de app Appostel of via onze eigen beveiligde betaalsite o.v.v. NL60 RABO 0373 7266 86 CvK Prot. Gem. Oosterbeek-Wolfheze o.v.v. JOP Jonge generaties (2e collecte)